Kod | SP2225N |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Nauk Ekonomicznych |
Kierunek studiów | Coaching Menedżerski |
Forma studiów | Niestacjonarne |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Czas trwania | 2 semestry |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
Opis
Koncepcja proponowanych studiów podyplomowych opiera się na nowoczesnych narzędziach pozwalających na poznanie własnych zasobów, rozwój umiejętności interpersonalnych, postawienie celów i wdrożenie planów działania na drodze do ich osiągnięcia głównie w organizacjach. W ramach studiów ujęto zagadnienia z zakresu coachingowego stylu zarządzania, zwrócono szczególną uwagę na znaczenie i role menedżera w funkcjonowaniu firm, mając na względzie przede wszystkim relacje interpersonalne.
Przedmioty i godziny:
Ilość godz. studiów 200 godz. + 60 godz. praktyki - przedmioty: Teoria coachingu, Trening interpersonalny, Kompetencje coacha, Kształtowanie relacji coachingowej- kontrakt, interakcja, Komunikacja interpersonalna w coachingu, Motywacja w coachingu, Metody, techniki i narzędzia wykorzystywane w coachingu, Przywództwo w organizacji, Nurty i nowe podejścia w coachingu , Coaching grupowy, Programy akredytacyjne coachów, Uwarunkowania organizacyjne procesu coachingowego, Etyka w pracy coacha, Mentoring w coachingu.
Cel studiów:
Rozwinięcie przez Słuchaczy kompetencji coacha zgodne ze światowymi standardami ICF (International Coach Federation), zdobycie przez Słuchaczy wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie:
- kluczowych umiejętności coacha określonych przez ICF,
- przygotowanei studentów do pracy w zawodzie coacha,
- posługiwania się profesjonalnymi narzędziami, metodami, technikami stosowanymi w coachingu,
- prowadzenia profesjonalnego coachingu,
- wykorzystania coachingu w różnych obszarach - biznesie, pracy zespołowej, w życiu prywatnym,
- intensywny, własny rozwój Słuchaczy.
Kadra dydaktyczna:
Kadrę stanowią eksperci, praktycy, wykładowcy UWM, trenerzy biznesu i certyfikowani coachowie.
Adresaci studiów:
Studia podyplomowe kierowane są do:
- menedżerów wszystkich szczebli,
- przedsiębiorców i właścicieli firm,
- pracowników działów personalnych,
- osób odpowiedzialnych za rozwój pracowników w organizacji,
- osób mających kontakt z klientem,
- doradców zawodowych, trenerów i konsultantów,
- specjalistów i ekspertów różnych branż,
- aktualnych i przyszłych coachów,
- pedagogów i psychologów,
- osób nastawionych na samorozwój, zdobywanie nowej wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie osiągania celów osobistych i zawodowych.
Organizacja studiów:
Zajęcia organizowane są w formie zjazdów weekendowych (soboty-niedziele) najczęściej 2 razy w miesiącu.
Warunkiem zaliczenia studiów są:
- obecność i aktywność na zajęciach, warsztatach,
- zaliczenie poszczególnych przedmiotów w ramach studiów,
- napisanie pracy końcowej.
Kontakt
dr Waldemar Kozłowski, tel. 604 469 001, e-mail: waldemar.kozlowski@uwm.edu.pl - kierownik studiów,
mgr Magdalena Janczyło, tel. 89 524 55 56, e-mail: wne.podyplomowe@uwm.edu.pl - sekretarz studiów.
Zapisy na studia
Termin: do 30 września 2024 r.
Dokumenty kwalifikacyjne
Kandydaci na studia ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe składają
w sekretariacie studiów podyplomowych następujące dokumenty:
Dostarczenie w/w dokumentów na adres:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Wydział Nauk Ekonomicznych
Sekretariat Studiów Podyplomowych
ul.Oczapowskiego 4, pok. 5,
10-719 Olsztyn
w godz. 9.00- 13.00.
Wysokość czesnego
Całkowita odpłatność za studia wynosi 5.000 zł.
Istnieje możliwość rozłożenia na 2 raty.
Czesne obejmuje materiały dydaktyczne i pomoce naukowe.
WSZYSTKIE SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA TEMAT STUDIÓW PODYPLOMOWYCH, BIEŻĄCE OGŁOSZENIA ITD. SĄ DOSTĘPNE NA STRONIE INTERNETOWEJ WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH
W PANELU STUDIA PODYPLOMOWE http://uwm.edu.pl/wne/podyplomowe.php
Zasady kwalifikacji
1. Warunkiem ubiegania się o przyjęcie na studia podyplomowe jest podiadanie dyplomu ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia dowolnego kierunku
2. Dostarczenie wymaganych dokumentów
3. O przyjęciu decyduje kolejność dostarczenia dokumentów.