Kod | SP2414N |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Prawa i Administracji |
Kierunek studiów | Prawo zamówień publicznych |
Forma studiów | Niestacjonarne |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Języki wykładowe | polski |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
Cele studiów:
- przekazanie Słuchaczom aktualnej wiedzy z zakresu prawnych aspektów udzielania zamówień publicznych
- przygotowanie Słuchaczy do wykonywania zadań w sferze zamówień publicznych
- rozszerzenie wiedzy Słuchaczy w obszarach komplementarnych względem prawa zamówień publicznych (w szczególności w zakresie prawa cywilnego)
Adresaci studiów:
- pracownicy podmiotów zobowiązanych do stosowania prawa zamówień publicznych
- pracownicy podmiotów ubiegających się o zamówienia publiczne
- osoby zapewniające obsługę prawną powyższych podmiotów
- wszyscy zainteresowani problematyką zamówień publicznych
Informacje ogólne:
Od 1 października 2025 r. Studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych są objęte patronatem Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
Zajęcia prowadzą wykładowcy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, pracownicy organów administracji państwowej, w tym m.in. Urzędu Zamówień Publicznych i Regionalnej Izby Obrachunkowej, doświadczeni praktycy i trenerzy.
Program studiów obejmuje 178 godzin dydaktycznych podzielonych na niemal 20 przedmiotów.
Studia obywają się w trybie zjazdów weekendowych. Zwykle do zrealizowania programu studiów potrzebnych jest 10-11 zjazdów. Harmonogram jest ustalany z uwzględnieniem przerw świątecznych długich weekendów i ferii świątecznych. Zajęcia odbywają się zwykle w godzinach 9:00 - 17:30
Słuchacze uzyskują dostęp do zasobów Biblioteki Uniwersyteckiej, w tym do baz prawniczych (LEX i LEGALIS) dostępnych zdalnie z dowolnego komputera podłączonego do internetu. Warunkiem jest wyrobienie karty bibliotecznej.
Zajęcia prowadzone są wyłącznie stacjonarnie. Na potrzeby zajęć Uczelnia udostępnia jedną z nowoczesnych sal wykładowych, wyposażoną w multimedia i klimatyzację.
Szczegółowych informacji dotyczących przebiegu studiów udziela Pan Maciej Lubiszewski (m.lubiszewski@uwm.edu.pl lub tel. 601.48.11.17).
UWAGA po zarejestrowaniu się w systemie IRK niezbędne jest złożenie dokumentów w formie pisemnej. Chodzi o podanie wraz ze zgodami RODO (dokumenty te generuje system IRK po rejestracji - należy je wydrukować i podpisać) oraz odpis dyplomu ukończenia studiów.
Dokumenty te można wysłać pocztą (na adres: Iwona Wodzińska, Wydział Prawa i Administracji UWM, ul. ul. Dybowskiego 13, 10-723 Olsztyn) albo złożyć osobiście w siedzibie WPiA (w pokoju E0.13), w godz. 7:30-15:00.
Szczegółowych informacji dotyczących procesu rekrutacji udziela sekretarz Studiów: Pani Iwona Wodzińska (iwona.wodzinska@uwm.edu.pl, 89.524.64.30)